HET SNEEUWT!!!!!


Zit ik hier lekker achter mijn computertje logjes te lezen, kijk even naar buiten en het SNEEUWT! Jullie weten niet half hoe leuk ik dat vind en hoe enthousiast ik daaar van word! Zo te zien is het geen natte sneeuw, maar ik weet nog niet of het blijft liggen. Verder is het meer motsneeuw dan grote vlokken , maar toch… Het SNEEUWT!! Foto’s volgen als het blijft liggen

22 Reacties op “HET SNEEUWT!!!!!

  1. Sneeuw!

    Ik wil ook in Zweden wonen.

  2. Wauw, dat ziet er vast mooi uit!
    Hier sneeuwt het ook, maar dan in de vorm van blaadjes in alle kleuren. Ik wou je nog vragen wat betekent BaasBraal?

    Geniet ervan en maak maar mooie foto’s, groet Roelien

    • @Roelien: Mijn mans naam is Baas en mijn meisjesnaam is Braal. Toen de kinderen kleiner waren, was Leo erg weg van het Breukercollectief. Wij ondertekenden toen alle kaarten en brieven met Baasbraalcollectief. Ondertussen zijn we nog maar met zijn tweeën en dus geen collectief meer, maar omdat dit een avontuur is van ons tweeën, wilde ik alletwee onze namen op het blog hebben.

  3. ‘Het sneeuwt bij Baasbraal’, zuchtte ik voor me uit.
    Ik ben blij voor je.
    Maar ik ben ook blij dat het hier (nog) niet sneeuwt! 😉
    Geniet ervan dan genieten wij straks van je foto’s! (Dat dan weer wél!)

  4. Sneeuw…..pffff……….veel beter dan regen en daar kijk ik nu naar….

    zucht

  5. Ik ben niet gemaakt voor onder de 5 graden C. Hier hadden we net hagel en een mini-windhoos boven zee. Ook leuk toch?

  6. Ik wil wel bewijs 😉

  7. hier alleen maar regen.. en dat blijft maar even liggen in grote plassen overal… maar even droog.. en het is weer weg….geniet er maar lekker van Janneke…
    grts
    frieke

  8. Kijk s aan, sneeuw! Da’s mooi.
    Dat vond ik eigenlijk het enige fijne aan Zweden, toen ik daar (heul kort) studeerde in Jönköping en woonde in een soort deprimerende Bijlmer-achtige flats-buitenwijk… Van ellende en heimwee ben ik na 2 weken weer heel snel naar Nederland terug gegaan. En eigenlijk nooit spijt gehad van die beslissing.
    Hoe is Linköping als stad? En wonen jullie leuk? De rood/geel/blauw-witte houten huizen vond ik wel heel mooi, maar ja, daar woonde ik niet 😦

    Maar die sneeuw… heel veel sneeuw, en dan die kindertjes van de Kindergarten in die schattige ‘worstenpakjes’ en dat al het verkeer en openbaar vervoer gewoon door gaat. Terwijl we hier met anderhalve sneeuwvlok in één grote file staan… Ja, dát zijn nog eens tijden.
    Ik juich met je mee!

  9. Sneeuw brrrrr ik krijg het al koud als ik daar aan denk.
    Ik ben net als Nicolette niet bestand tegen al te veel kou.
    Sneeuw vind ik prachtig om te zien maar je zou er niet doorheen moeten gaan .
    Ik heb je reactie bij mij even verplaatst want die stond een stukje te hoog (dus niet onder het bedoelde log)

    Zo ik kruip lekker onder mijn texelse dekbed, welterusten ZZzzzzzz

  10. Ik vind het leuk voor je dat jij er blij van wordt… ik vind het ook leuk om te zien, maar ben toch heel blij dat het hier nog wat warmer is en ik niet door de bagger hoef te stappen morgenochtend (-: (Volgens mij is dat DE reden dat wij niet naar Scandinavie gaan, veeeeels te koud vaak!)

  11. hahaha geweldig toch! Als dit blijft liggen dan is het meteen weer even een stuk lichter als de zon er is 😀

    XXX

  12. Ik wil ook sneeuw! En dan volgende maand een heleboel! Ben beniwud naar je sneeuwfoto’s…

  13. wooow, een wonder, een archief!!!! 🙂

  14. Jeetje, nu al?! Ik ben geen wintermens. Maar sneeuw is wel heel mooi. Als het blijft liggen tenminste. Geniet ervan.

  15. ZEg, wanneer kon je nu in je nieuwe huis, en wanneer kwamen de verhuizers daar dan?
    Ik kom dit keer niet helpen, kan niet in een kwartier heen en terug, maar het zal vast wel goedkomen?
    Je krijg het nog druk genoeg deze maand!
    Hoe is het met je ribben, wordt dat al iets beter?
    Hoop voor je van wel.
    En met al die sneeuw ???? kun je ook met de arreslee verhuizen, wie weet komt de kerstman dan vast helpen, met die grote rendieren. hahahaha
    Lydia

    • @Lydia, wat FLAUW!! Ik maak wel een logje over mijn verhuizing. Mijn ribben zijn overdag beter. Zodra ik ga liggen voel ik ze. Gisternacht heb ik geprobeeerd zonder paracetamol te slapen, maar dat was geen prettige ervaring. Uiteindelijk heb ik er nog een genomen om 5 uur, maar ik was de hele dag moe gisteren. Gisteravond heb ik er meteen een genomen en ik heb veel beter geslapen. Nu doe ik dat gewoon nog een wek en dan nog een keer kijken. Als ik geen schoool en/of verhuizing heb, kan ik het wel proberen natuurlijk.

      • Tja, ik zou het natuurlijk waanzinnig leuk vinden hoor, ten eerste om te komen, maar ook om te helpen.
        Balen dat die ribben nog niet meewerken.
        Denk wel om jezelf, hè, maar dat doe je natuurlijk ook wel. Hou je haaks en we zullen aan jullie denken.
        Liefs, Lydia

  16. Het is dus duidelijk niet blijven liggen? Of ben je aan het sleeën? 😉

  17. Of ontvoerd door een rendier van de kerstman?
    Zo’n grooooooooote…uit dat filmpje….:)

  18. Ik hou ook zo van sneeuw, ik ben sowieso een wintermens, maar als ik het woord ‘sneeuw’ hoor, dan ben ik wel een beetje jaloers. Heb je nog wat mooie foto’s kunnen maken?

  19. Lieve Janneke,
    Hebben jullie het leuk zo saampjes met je zusje?
    Ben wel een beetje jaloers. gaat het goed met mama? Doet ze wel rustig aan? dikke kus voor allemaal

Geef een reactie

