Voor alle nieuwe lezers (toaske b.v.)


Het kortste en meest volledige verhaal staat hier Er zijn een aantal meelezers die geen zin hebben om helemaal naar mei en juni te gaan , dus voor hen deze link. Verder, ja, wij hebben vier kinderen en 5 kleinkinderen. Ik vind het ontzettend leuk dat jullie allemaal meelezen en ik ben in een hele nieuwe wereld terecht gekomen met spannende en leuke en lieve mensen die opmerkelijke dingen schrijven, maar soms ook heel gewone huis- tuin en keukenverhalen vertellen. Ik vind het heerlijk en ik moet eerlijk zeggen: “Had ik er maar eerder tijd voor vrijgemaakt”! Ik zal mijn blog archiveren en als dan weer iemand vraagt, kan ik naar een maand verwijzen. Juliie moeten weten : Ik ben ICT-debiel. Ik heb het een en ander uitgevogeld, maar nog en heleboel niet. Al doende leer ik, datwel. Blijf alsjeblieft commentaar geven en kritiek en zo. Bedankt alvast.

12 Reacties op “Voor alle nieuwe lezers (toaske b.v.)

  1. Hoi Janneke,
    Dit had je zelf toch ook nooit bedacht van te voren….
    En eeeeeeh, waar geniet jij nou niet van????????
    Gelukkig heb je het niet eerder ontdekt, want dan had je mij waarschijnlijk niet tegen gekomen….en ik ben zoooooo leuk, hahaha.
    Maar complimenten en ik geniet telkens weer om je belevenissen te lezen. En Arjan leest dan wel niet, maar ik kan het toch niet laten om het te vertellen.
    groetjes weer.

  2. Hé, wat leuk, een nieuwe, mooie lay-out!

  3. Wat leuk dat je een bezoekje bracht aan mijn weblog. En een lieve reactie achterliet. Ik heb even jouw bijzondere verhaal gelezen. Ik kom zeker nog een keer wat meer lezen. Ik ga je even een feed aanmaken.

  4. Kijk, nou weet ik veel beter wie Janneke is! Bedankt voor de link.

  5. Helemaal met Toaske eens: bedankt voor de link en ik vind het leuk je te volgen en te lezen hoe het leven in Zweden zal zijn! Groet Roelien

  6. En ik laat eerst een reactie achter en ga dan lezen goed?

    Enneh, bedankt voor je reactie op mijn blog.

  7. Hoi Janneke.. leuk het hele verhaal zo achter elkaar te lezen… maar ik had het al uitgevogeld hoor.. ik moet toch wat doen… ik ben ook in Rotterdam geboren.. maar woon al vanaf mijn 13de op en af in het Brabantse.. nu toch alweer 35 jaar achter elkaar…en ik denk dat het wel zo zal blijven..

    Ach al doende leert men gaat nog steeds op.. ook in Zweden en op elke leeftijd.. je bent in ieder geval al verder dan ik… mooie layout…..

    grts
    frieke

  8. Waarschijnlijk weet je het niet, maar ik ben een ‘lurker’. Oftewel iemand die jou altijd leest maar nooit reageert. Ik hoop ooit nog eens in Zweden te wonen en jouw verhalen geven me de inspiratie om te denken: ik ben nooit te oud om te gaan!

  9. Ik heb je gemaild mail me gerust terug met de vragen die je hebt als ik kan zal ik ze ook beantwoorden, maar ik ben ook geen ICT-gigant!. En ik ga nu even die link bekijken……succes met de aanpassingen.

  10. Daar ga ik zeker even tijd voor maken Janneke, maar zo nu eerst mijn bedje in, en wie weet morgen of overmorgen even jouw archief induiken.

    Het is altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten zo. Met inderdaad leuke verhalen en soms ook heel erg intrigerend, ik hou het in het midden denk ik altijd, mijn passie’s en dat zijn er velen 😀

    OT, je hebt gelijk, uit de ether was ik niet. Maar mijn pc deed gewoon raar, dat is opgelost vandaag en dat onthul ik morgen nog wel 😀 Mijn redder in de nood ook op afstand zelfs!

    XXX

  11. Leuk he, loggen. Maar pas op: het is verslavend!

  12. Ik vind het hartstikke leuk hoor om al je verhalen te lezen. Ik heb zo mijn vaste blogs van mensen die ik heb gevonden (of zij mij). Wel even wennen aan de nieuwe layout, maar daar kom ik wel uit

Geef een reactie

