The MOM’s Song


Een tijdje geleden zag ik een lijstje met cliché’s die een moeder zegt. Nu moeten jullie deze even bekijken. Ik heb geschaterd!

15 Reacties op “The MOM’s Song

  1. Ik kende hem al maar hij blijft leuk 🙂

  2. applaus! dank voor deze log! mag ik ‘m binnenkort jatten? ik vind ‘m brilliant!

    • Je jat maar een end weg! Weet je trouwens dat je een Honest Scrap Award van me hebt gekregen……en later ook nog een van Ilse. Lees mijn logje erover maar. Als je er geen zin in hebt, doe je het gewoon niet.

  3. Ik heb deze een tijd geleden al op mijn blog gehad. GEweldig he, wat een adem heeft dat mens.
    En je galajurk is mooi!!!

  4. Jaha, ik kende hem ook al, maar hij blijft lachen…

  5. hahahahahaha kende hem nog niet, ga mijn moeder even verrassen hiermee, hahahaha

    Geweldig!

    XXX

  6. Een paar maanden terug liet mijn oom hem zien… echt geweldig!
    Een heerlijk mens (gewoon durven, doen, jezelf zijn) en wat een stem!

    Liefs!

    PS: Wanneer komen de verhuizers aan… of zijn die er al? Ben benieuwd hoe dat gaat….
    Jammer dat ik je niet meer gezien heb afgelopen week, maar ik had en heb het ontzettend druk en jij waarschijnlijk ook toen je hier was… maar hopelijk volgende keer weer 🙂

  7. Er staat me nog heel wat te wachten. Dat blijkt wel.

  8. Ik ken hem, hij is zooo gaaf. En ze heeft ook een mannen versie. Als je die twee naast elkaar ziet lig je helemaal vlak. Knap dat ze dat kan hé, zoveel woorden!!

  9. Mmm, misschien dat ik deze even aan mijn mamsi moet mailen:-D

  10. Ja, bizar! Ik kan dat stuk (als klassieke muziek) niet meer horen, zonder die stem erbij…..:d

  11. Ik ken ‘m al, heb het prominent op m’n hyve gezet en onder de aandacht gebracht van de kids…;-)

  12. Dag Janneke,
    Jammer dat mom’s song niet meer bekeken kan worden.
    Had ik je blog maar eerder ontdekt.
    En nee ik heb geen eigen b log, misschien ooit nog wel eens
    groet mien

Geef een reactie

