galajurk en zo….


Hier komen dan de foto’s van mijn galajurk en bijpassende
schoenen. Hij heeft de reis goed overleefd, maar er zitten wel een paar gemene vouwen in. Ik heb hem gisteren even aan het plafond van de gang gehangen om uit te zakken, maar ik zal toch moeten strijken.
galajurk en schoenen 010
Eerst maar eens even de schoenen. Dan zal ik meteen iets rechtzetten: de hakken zijn 7 cm. en niet 10 zoals ik eerst had vermeld. Ik hab maat 38 van schoen, dus het is nog aardig hoog. Dan de jurk:
galajurk en schoenen 006
Het is dus een strapless
jurk met een kanten lijfje en kanten schouderbandjes en de naaister heeft er een bolero bijgemaakt gevoerd met hetzelfde kant als in het lijfje en driekwart mouwen die schuin naar binnen zijn geslagen.
galajurk en schoenen 007
Er zit een klein sleepje aan de achterkant. Nu maar hopen dat ik niet overdressed ben!

Vooruit, vooruit, ook nog een fotootje dat ik hem aan het passen ben. Ik ben toch allang niet meer anoniem
ned.bez.09.10 (8)

Enne….maat 50 hè!

15 Reacties op “galajurk en zo….

  1. Gedurfd! Een rode jurk. Maar het staat je goed, dat moet ik zeggen.
    Om wat voor feest gaat het?

    • Mijn man Leo wordt geïnstalleerd als professor hier in Linköping en dat is potje deftig. Hij moet in rokkostuum en de dames in het lang. Het is 14 november, maar ik wilde mijn jurk in Nederland kopen, want hier in Zweden kan je bijna geen grote maten vinden en ik durfde het niet aan.

  2. Een prachtige gala jurk! En laat ik gisteren nu maatje 48 gekocht hebben als broek, en dat is mijn grootste struikelblok, mijn heupen 😉

    En ik kom van maatje 56 dus uhhh ja ik snap je opmerking, de jurk staat heel erg goed!

    Ik hoop dat je hem nog vaak zult dragen na dit gala 😀

    XXX

  3. Whoooooooooooooooooooooow
    :0
    Ronduit prachtig!
    Nu Leo er nog naast!
    Wordt een plaatje. 🙂
    Lydia

  4. Prachtig, je ziet er geweldig uit zo . Mens ik ben jaloers dat je op die schoenen kunt lopen, voor mij is een klein hakje al een wiebeltoestand.
    Je bent goed geslaagd zie ik wel, mooi ook die mouwen met dat kant , een prachtgalajurk

  5. o-ho….wat is dat mooi! die schoenen, de jurk! sjiek-de-friemel! Je ziet er schitterend uit….wat een mooie kleur! top meid, ik glunder hier voor je mee….

    en de hakken zijn killer-heel hoog….helemaal perfect.

    je bent een schat ( en je dochter ook :-))

  6. Wow Janneke je lijkt wel een filmster…

  7. Wat gaaf, en die detail, mooie mouwen zeg. Prachtige kleur, staat je goed!
    En leuk dat ik nu een gezicht heb bij al die lieve bemoedigingen!!

  8. Wauw…. die hakken…. die hakken…. *zucht* ik kijk weer bewonderend!!

  9. Ziet er wel heel mooi uit…en dan die hakken, 10cm of 7cm, ik zou er niet eens mee bij mijn afstandsbediening komen.

    Maarre…echt vrolijk kijk je niet als je de jurk aan hebt. Ik hoop dat dat bij de installatie van je man wel zo is, hihihi. Het staat je wel erg goed hoor.

  10. Wat een prachtige jurk! Ik zou op die hakken bij mn enkels afbreken, kan er echt niet op lopen…
    Maar ja, met zo’n jurk moet je wel zulke hakken aan.
    Veel plezier en ’t is bijna kerst, kan je hem weer aan.

  11. Wow Janneke! Dat staat je goed zeg! En wat een mooie schoenen erbij!

  12. ooooooooo.. wat een geweldige jurk .. mooie kleur ook… en wat zie je er goed uit!!!
    Die schoenen…. wow…… kortom: een plaatje!!!

    grts
    frieke

    ps ook felicitaties voor je man.. ik lees dat hij geïnstalleerd is als professor in Linköping…..

  13. Prachtige jurk! En de bolero maakt het helemaal af! Echt een plaatje 🙂

    Als ik naar de schoenen kijk wordt ik alleen erg hebberig..LOL

Geef een reactie

