Op schiphol


Hier zit ik dan aan de laptop-bar.Ik heb zeeën van tijd! Al jullie duimen en bidden hebben duidelijk geholpen. Ik kan gewoon op mijn rijbewijs vliegen omdat het een Schengenland is waar ik heen ga. Mijn vliegtuig vertrekt om kwart over tien en ik was om 10 over zeven door de bagagecontrole. Om zes uur had ik de Fyra en die doet er 25 minuten over. Niet vandaag. We hadden 20 minuten vertraging en nu krijg ik mijn kaartje van E. 26,50 terug! Kijk dat is nog eens leuk! En het kost me ook geen E. 100,– voor een noodpaspoort. Eigenlijk heb ik dus E. 126,50 bespaard vandaag! Daar staat dan natuurlijk weer een galajurk tegenover van E……..,– MAAR ik heb schoenen uitgespaard, want die kan ik lenen. De galajurk heb ik als handbagage bij me en daar deden ze ook niet moeilijk over. This is my lucky day. Laten we hopen dat dat ook voor Repel zo is.

13 Reacties op “Op schiphol

  1. Ik hoop dat de rest van de reis voorspoedig is………net als dat ik dat hoop voor Repel.

  2. Gelukkig Janneke!

    Wat ben je toch hip he…. gewoon al bloggend naar Zweden! Geweldig 🙂

    Ik ga zo naar m’n clientjes….ik had je nog gemaild… als het nou een beetje saai wordt aan die laptopbar en je nog tijd hebt om te antwoorden dan zie ik het wel en anders komt het nog wel.

    Succes met je verdere reis en ik spreek je!

    Liefs Marieke

  3. Gelukkig, door alle poortjes toegelaten!

    Een hele goeie reis (al zal je nu allang in de lucht hangen)!!!

  4. ooo fin dat alles is goed gekomen…

    en JOUW 26 eur besparing van de fyra ?*wink*

  5. Gelukkig dat het allemaal in orde is gekomen,wij zijn ooit eens naar de consul in Faro gemoeten omdat mijn man per ongeluk het paspoort van onze dochter in zijn zak had gestoken, en we stonden toen al op het vliegveld in Portugal de controle was destijds nog niet zo streng als nu.
    We waren al blij dat we toch het land in mochten en een noodpaspoort konden halen.

  6. Nooit geweten dat je naar bepaalde landen kunt vliegen, met alleen je rijbewijs als identiteit.

  7. Fijn dat het allemaal goed gegaan is. En dat van dat rijbewijs wist ik niet. Ga ik nu onthouden!
    Leuke ‘honest crap’ trouwens.

  8. Wat fijn dat alles zo mee zit. Voorlopig zo houden!!!!

  9. Een heel leger engelen!! 😉

  10. Je zit nu al lang en breed in Zweden maar ik wil je toch even heeeeeel veel geluk, voorspoed en gezondheid wensen voor je nieuwe leven in Zweden!

    De laatste knoopjes losmaken met Nederland (je huis) zal vast niet makkelijk zijn geweest ook al kijk je zo uit naar de toekomst, het blijft toch een hele stap 😉

  11. Dat lijkt mij erg bijzonder, dat je toch door mocht gaan, en zeker weten een last die dan van je schouders afvalt, ik neem aan dat je nu wel op plaats van bestemming bent aangekomen 😀

    XXX

  12. Hoi Janneke,
    heb nog een reactie toegevoegd aan je scheiden verhaal….
    Komt vast omdat jij erover begonnen ben…. 🙂
    Lydia

Geef een reactie

