Inpakken en wegwezen


Tot mijn stomme verbazing werkt de Internetverbinding gewoon! De telefoon doet het al maanden niet meer. Ik wist het wachtwoord nog en nu doet hij het gewoon. Had ik dat maar eerder geprobeerd. Ik heb meteen het Internet afgestruind op zoek naar een winkel in Rotterdam of Dordrecht die gelegenheidskleding verkoopt. Hier heb ik meer kans om er een te vinden, want in Zweden is het moeilijk om een grote maten winkel te vienden en nog moeilijker om een galajurk in grote maten te vinden. Ver der ben ik aan het inpakken. Het is niet zo veel en mijn kinderen helpen me met de zware dingen. Ik laat de dozen gewoon staan waar ik ze inpak. Ik ben nu wel wat rustiger, maar nog steeds emotioneel instabiel. Ik moet nog zien hoe het gaat lopen. De verhuismaatschappij had naar Leo gebeld in Luzern dat ze dinsdag pas om een uur of vijf hier kunnen zijn. Ze vertrekken om een uur of een uit Düsseldorf met de verhuiswagen. Ze gaan net zo lang door tot alles is ingepakt, maar dan kan ik er niet meer blijven slapen. Mijn dochter heeft aangeboden om me te komen halen ook al wordt het een uur ’s nachts, maar ik denk dat ik een taxi neem naar haar toe. Haast, want ik moet de bus nemen naar Rotterdam om een galajurk te gaan kopen. Ik spreek jullie weer.

8 Reacties op “Inpakken en wegwezen

  1. Dus je bent nu gewoon in Nederland. Ook leuk nietwaar? Wat een reis heb je gehad zeg. Hoe gaat het met je vriendinnen?

  2. Koop maar iets heeeeeeeeeel moois! Ik ben “blij” te lezen dat ik niet de enige ben die emotioneel wiebel is….we slepen elkaar er doorheen lieve meid!

    Dikke kus van Repel!

  3. Je kunt ook via het internet mooie grote maten kleding kopen, kijk hier maar eens voor een galajurk http://www.gotics.nl/N_frame.html?http://www.gotics.nl/ ,ik heb geen idee of ze ook spullen naar zweden versturen, maar je kunt het altijd vragen.

    • @Haba: Ja, dat weet ik, maar ik wil het eerst zelf kunnen passen. Ik was ook bang dat het te kort dag zou worden als het niet goed was. Ik vind dat heel griezelig. Lief om met me mee te denken. Het is trouwens gelukt, hoor, zie mijn logje erover.
      @Repel: Ik ga ook hele hoge hakken dragen nu, zie mijn logje over mijn jurk. Foto’s volgen.
      @Toaske: Mijn vriendinnen slaan zich er dapper doorheen, ik heb bewondering voor ze.
      @lydia: zie mijn logje en ….spreken wij nog iets af maandag?

  4. ben je nog geslaagd voor iets?
    Ik hoop van wel!
    Echt iets superchique? Wij willen wel foto’s dan, dat snap je wel 🙂
    groetjes, Lydia

  5. Ik was deze week ook al niet zo emotioneel veilig….pffffffffff….

  6. Een hele lieve bovenbuurman, tevens beeldhouwer, had een prachtige term voor emotioneel instabiel zijn. Hij noemde dat ‘emotionele incontinentie’. Barste zelf regelmatig in huilen uit bij bezoek, waarbij hij dat niet wilde. Maar had nogal wat meegemaakt op tachtigjarige leeftijd en trok zich daarom veel situaties aan. Een mooi begrip, een mooie man.

Geef een reactie

