Waarom wij geen moestuin kunnen hebben…..


Een van de zes redenen waarom we geen moestuin kunnen hebben staat hier, en dan moet je even de tag: ‘tuinsproeier’ aanklikken.

7 Reacties op “Waarom wij geen moestuin kunnen hebben…..

  1. Wat ’n geweldig filmpje zoooooooooo lief!!!!

    • MAR55 :ik kan je niet meer vinden!

      • Klopt Baasbraal,ik heb het verwijderd.

        Maar ik blijf wel gewoon bij jou komen hoor( als je het goed vindt)

      • Ja, maar ik wil ook bij JOU kunnen komen! Ik vond dat je leuk schreef, dat ene logje……..

      • Sorry Baasbraal, maar ik vindt je reactie heel erg lief.
        Kwist niet dat ik leuk schreef,ik had zelf het idee van niet.

        Misschien ooit weer eens maar momenteel heb ik niet zoveel leuks te delen en alleen maar kommer en kwel op te schrijven wordt je ook niet vrolijk van.

        Op dit moment gaat ’t ff niet zo lekker zeg maar,komt wel weer.!

  2. Alleen daar al voor zou ik wat sla-plantjes neerzetten. Bij ons zitten er alleen maar katten onze tuin te vervuilen. Wie heeft er nu een eland in zijn tuin.
    Wij alleen maar kikkers, padden en slakken!
    Lydia

  3. Hahahhaaha, die vind ik zo leuk dat ik hem in een post om mijn site ga zetten

Geef een reactie

