Valt effe tegen…..


Vandaag voel ik me echt lamlendig! Alles doet pijn, ik kan me haast niet bewegen en ik word doodmoe van alles.
Ik ben van ellende en vermoeidheid vanmiddag een paar uur gaan slapen. Toen ik wakker werd, bleek mijn brood ook niet goed gerezen. Nu eten we twee dagen toast. We zijn vanmorgen nog wel naar ons nieuwe huis geweest! Het is nog steeds prachtig. Ik kreeg weer allerlei inspiratie over potten hier en daar en moestuinen en zo. De eigenaars hebben de werking van alle apparaten uitgelegd en van de verwarming en zo. De electriciteit gaat nog gewoon op stoppen. Die hebben wij al een tijd niet meer gehad. De omgeving is er prachtig!! Het is een afwisseling van bossen, weiden, landerijen en dat allemaal licht glooiend. Vooral nu alle loofbomen geel en rood kleuren en de sparren en dennen gewoon groen blijven, is er zo’n mooi contrast overal. De berken zijn GOUDkleurig met een ZILVEREN stam, ik heb dat in Nederland nooit zo mooi gezien. Ik had geen fut om er een foto van te nemen. Bedankt voor al jullie lieve berichtjes en commentaren, morgen gaat het beter. Bij een kraamvrouw is de derde dag ook altijd de naarste dag. Alleen hou ik er geen kind aan over deze keer.

6 Reacties op “Valt effe tegen…..

  1. jeetje Janneke, lees pas na een dikke week je blog weer en wat gebeurt er veel. au, au, je kunt beter je ribben breken dan kneuzen
    oei, ik voel zo met je mee,
    meid toch
    een hele dikke pakkerd, ik denk aan je
    ook heel veel sterkte van luit
    pf
    liefs Nel

  2. Houdt goede moed, hoor!
    Maar je hebt een flinke klap gemaakt.
    Hopen dat het zo is, zoals je schrijf over die kraamvrouw.
    Groet, Lydia

  3. Inmiddels 12 oktober, hoe is het nu??? Voel je je al een stuk beter.
    Je hebt echt een goede klap gemaakt zo te lezen

    • Het gaat een stuk beter, hoor! Ik heb vanmorgen met mezelf afgesproken dat het over is! Helaas hield ik dat niet de hele dag vol en ik heb vanmiddag een slaapuurtje ingelast. Nu is het wachten op de inspectie van mijn huis door de verhuurmaatschappij. Ze kijken dan wat ze aan het huis moeten doen om het te presenteren aan de nieuwe huurders. Wij hebben het in ieder geval gehuurd tot 1 januari, dus ze hebben alle tijd na 14 november.

  4. Ochossie meid….pijn is zwaar, pijn is heel zwaar….ik vind het vreselijk voor je. ik heb gelukkig al positievere nieuwe logjes gelezen, anders zou ik me wellicht zorgen hebben gemaakt….

Geef een reactie

