Er gaat verhuisd worden!


Leo heeft het geregeld op de Universiteit. Op 27 october komen de verhuizers het huis in Puttershoek leeghalen. Ik moet dan wel nog zelf de laatste dozen inpakken. Ik kreeg het er bij Leo niet door dat zij dat zouden doen. 19 october kom ik naar Nederland en 28 ga ik weer naar huis. Dan komen de verhuizers 11-12 november hier het huis leeghalen en dan alles van twee huizen naar Kolbyttemon brengen. Alles wat ze uit elkaar halen (bed, kasten, tafels), zetten ze daar weer in elkaar.Morgenochtend gaan we met de eigenaren praten over hoe de verwarming en de oven en de kachel en het stofzuigsysteem werken enz. enz. Het gaat precies zo lopen als ik gehoopt had. Dan kan iedereen in Kolbyttemon slapen als Leo geïnstalleerd wordt. Nu moet ik wel eerst weer opknappen….. Ik ben vanmiddag even naar de voordeur gelopen, want er was een papier opgehangen dat er een feestavond zou zijn of zo voor de bewoners van nr. 14 of zo. Leo kwam er niet uit. Het bleek dat er stond, dat ze een feest zouden geven (dat wel) en dat ze begrip vroegen voor de overlast. Dat naar beneden lopen (één miezerig trappetje af!) viel me nog vies tegen. Ik denk dat ik die paracetamol maar morgen neem en Leo vraag of hij de auto voor mij wil halen.

5 Reacties op “Er gaat verhuisd worden!

  1. JOEPERDEPOEPIE!!!!!!!!
    We komen niet wintersporten, hoor!, Maar fijn dat het toch al zo snel gaat gebeuren!
    GEFELICITEERD! 🙂
    Lydia

  2. Eindelijk!!! Wat fijn, spannende tijd. Ik hoop dat je niet veel last van de pijn blijft houden

  3. Veel beterschap….ik had grzien dat je een linkje had gemaakt! Makkelijk he als je het eennaal weet. Je kan er dan heel leuk mee spelen.

    Doe voorzichtig aan nog dit weekend….goed herstellen…

  4. Hé, verhuizen?? Dat wist ik niet… Binnen Zweden wel?? Enne…. rustig aan, hè, met die rug van je!

    • Je moet dan waarschijnlijk een stukje teruglezen. We hebben hier een huis gekocht midden in het bos, zo;n 12 km. van Linköping. Dat was van het begin af aan de bedoeling. Foto’s staan er ook bij, we zijn erg blij.

Geef een reactie

