Een flinke smak…..


Gisteravond toen ik naar bed ging, kon ik niet slapen. Dat heb ik af en toe. Ik lag te draaien en te draaien en ik werd er helemaal naar van. Toen ik opstond, voelde het alsof ik door mijn rug zou gaan. Ik heb nog even op mijn blog gekeken en toen besloot ik in een goed warm bad te gaan om rugpijn voor te zijn. In bad viel ik natuurlijk prompt in slaap met mijn bril nog op. Bij het uitstappen zette ik de muis van mijn hand op de rand, want in de rest had ik mijn bril. Net toen mijn volle gewicht er op rustte(en dat IS vol, dat kan ik jullie verzekeren!), slipte mijn hand weg en ik kwam met mijn ribben op de rand terecht. Ik schreeuwde het uit en maakte een waterballet, maar Leo werd niet wakker! Ik heb 1000mg. paracetamol genomen en ben gaan slapen, maar ik werd iedere keer wakker van de pijn. Ik heb zeker 3-4 ribben gekneusd. Vanmorgen besloot ik om te gaan lopen naar Zweedse les, want fietsen durf ik niet. Echter, toen ik opstond, kon ik ook niet lopen, alleen schuifelen. Nu zit ik dus thuis en mis de zweedse les. Dinsdag ga ik, koste wat kost!! En nu ga ik weer even liggen, want zelfs mijn ademhaling doet pijn.

9 Reacties op “Een flinke smak…..

  1. O, o, ik ken het gevoel… heb ooit 4 ribben gekneusd gehad en dat doet zeer! Dat doet pijn! Dat is… vreselijk balen!!! Moet je niet even langs de huisarts?? (is ook goed voor je Zweeds…. 😉 Toch nog 2 vliegen in één klap dan! hihihi)
    Enne… ik ben nog steeds thuis. Wel veel beter nu, maar voor deze week is het wel klaar… (sorry baas)
    Vrijdag is sowieso mijn reguliere vrije dag, dus… tot maandag nog ruim 3 dagen om lekker rustig aan toe doen!
    (ik ga je bij mijn favorieten zetten, wel zo handig! Oké?? Tot snel!)

  2. Ik ga niet zo graag snel langs de dokter, zegt de assistente weer dat het heerst (zie mijn post van een paar dagen geleden)! Paracetamol heb ik zelf ook. Het enige waarvoor ik het zou doen is als mijn ene nier een klap zou heben gekregen, maa er is niet eens een blauwe plek te zien en er zit geen bloed in mijn urine…..

  3. Ai, wat naar! Ik hoop voor je dat het snel minder zeer doet.
    En grappig, je heet dus Janneke! Ik Sanneke!

  4. van harte beterschap jan… niet ademen!
    hier alles goed ik maak vanavond chocolademousse

  5. da’s balen en pijnlijk!
    Niet ademen is van Jochem ook een naar advies.
    Misschien een warm bad, alleen vrees ik dat je er dan niet meer uit kom. Misschien een warme douche en warme zalf!
    Sterkte ermee. Hoop dat je vannacht al beter zal slapen.
    Lydia

  6. Janneke!! Wat pijnlijkkkk!!! Brrrr
    Denk aan je… hoop dat de pijn snel weer overgaat.

  7. hoe gaat tie nu???

    lonneke

  8. @ Jochem ik heb je raad niet opgevolgd! En mij dan ook nog een beetje lekker maken met Chocolademousse! Schaam je.
    @bedankt allemaal voor jullie medeleven en goede raad. Ik heb vandaag beurtelings op bed liggend, voorzichtig rondlopend en zittend doorgebracht. Als ik niet beweeg, gaat alles goed en heb ik nauwelijks pijn. De verandering van houding is het ergste. Ik heb goed gekeken, maar er zit geen bloed in mijn (hoe zeg je dat netjes?) spijsverteringsresten. Leo is thuisgekomen en heeft een grote pot thee voor me gezet, dat helpt. Het ziet er naar uit dat ik het gewoon overleef. Mijn ribben werden vol geraakt, omdat ik draaide teneinde mijn hoofd te beschermen tegen plat op de badkamervloer te knallen. dit is dan toch beter, niet? Vanavond nog een keer gaan slapen met 1000 mg. Paracetamol en dan moet het toch een end beter zijn en zo niet dan DOE ik alsof het een end beter is!

  9. Ai!! Hopelijk werken die paracetamollen voor vannacht! En is het morgen (veel) beter!

Geef een reactie

