Het heerst


Leo kwam vanavond uit zweedse les met de binnensmondse mededeling :”Het heerst”. Daar moet ik even een verhaal bij vertellen. Als ik eens in de drie twee jaar de dokter nodig had in Puttershoek na eerst vier dagen niet gebeld te hebben, kwam ik nooit verder dan de assistente. Zij kon me dan altijd steevast de diagnose door de telefoon geven, nl. “Het heerst”! Ik dacht dus meteen aan de varkensgriep of zo. Maar hij sprak het (expres)verkeerd uit, het moet zijn het höst! (het is herfst).

5 Reacties op “Het heerst

  1. Hahaha, wat een humor.

  2. Haha! Geweldig! Maar het heerst altijd wel hoor, in de höst. Toch?

  3. Hihihi… leuk, zo’n spraakverwarring!! En… gelukkig ‘heerst’ er niets!! (hier wel, helaas… 😦 )
    Ben hier overigens via Repel terecht gekomen… Tot snel!

    • Ja, ik zit net haar logje te lezen. Ik heb nog geen tijd gehad om iedereen die ze noemt te bezoeken, maar dat gaat gebeuren de komende dagen….

  4. Haaaahaha, irritant zo’n assistente, maar wel reuzegrappig 🙂

Geef een reactie

