boekje met witte tussenbladeren


Mijn dochter vertelde me dat haar zoontje mijn voorleesboekje met witte bladeren ertussen (zie hier) errrug leuk vond. Binnen vijf minuten had hij ze er allemaal uitgescheurd! “Hé, er zitten blaadjes voor mijn plaatjes”, moet hij gedacht hebben.

3 Reacties op “boekje met witte tussenbladeren

  1. Tja, de logica van een kind, doe je niets aan:-)

  2. Zo ik ben weer wat bijgelezen……computer was kapot en geen tijd om hem gelijk te laten maken.
    Dus was even vlug doorlezen….
    Fijn dat jullie een huis hebben gevonden. Wanneer ga je over?
    Wie is Jessica? Kon haar niet zo gauw vinden in je verhalen.
    Hier alles okay….liefs Jessie

    • Jessica is een nederlandse logopediste die hier in Linköping met kinderen werkt. Ik kreeg haar naam ‘toevallig’ toen ik op een feestje tegen iemand vertelde dat ik wel wat vrijwilligerswerk wilde doen met kinderen, maar dat ik de taal nog niet sprak. Misschien moet je iets verder teruglezen. Daar heb ik het uitgebreid uitgelegd. Het is heel leuk om met haar te werken. Zij is 6 jaar in Zweden en spreekt accentloos zweeds (voor zover ik kan horen natuurlijk). Leuk om van je te horen Jes. Ik heb het vanmorgen nog over je gehad ! Nou ja, eigenlijk over je 13 kinderen……. Ik kom 19 october naar Nederland. Dan zien we elkaar, liefs

Geef een reactie

