vakantiegevoel


Vanmorgen werd het een half uur eerder licht dan gisteren: de lucht is helemaal blauw. Ik heb foto’s gemaakt om te proberen het licht te vangen, maar ik denk dat het er niet goed op uitkomt. Vanavond zal ik nog een keer foto’s maken van het licht en dan mogen jullie zelf oordelen of je het kan zien. De zon schijnt en het is windstil. Ik ben nog niet buiten geweest, ik ben nog niet aangekleed en ik heb nog niet ontbeten ik ben nog niet eens onder de douche geweest Straks ga ik leuke kinderen zien en overleggen over ze. Kortom: ik ben een gelukkig mens!
Nu eerst nog even een paar brieven schrijven en foto’s afdrukken voor een aantal mensen in Nederland die geen internet hebben.

9 Reacties op “vakantiegevoel

  1. Zullen we ruilen wat gevoel betreft, heb helemaal geen vakantiegevoel, maar een deadline en een verjaardag zondag.
    Ben dus een beetje jaloers geloof ik.
    Geniet er maar lekker van, hoor, ga ik volgende week doen als achter de rug is, komt goed!
    Lydia

    • Ja, het gras is altijd groener….. Maar jij kan naaien! Daar ben ik een beetje jaloers op. En jij hebt nog vier kinderen thuis en wat voor kinderen! En ik schrijf ook over mijn depressies en mijn gevechten met de zweedse bureaucratie! Ga jij nou maar lekker je verjaardag organiseren. In Oud-Beijerland is het ook herfst.

  2. Hier is het inderdaad grijs… We blijven vrolijk!!!!

  3. Eén en al gezelligheid hier, in ons hofje…….
    *lol*

  4. Ik weet niet oged wat het was aan je log, maar je gevoek spatte ervan af….ik werd blij toe ik het las….ik hoop snel foto’s te zien van het mooie Zweden in het najaar…

    • Dank je Repel, dat was precies wat ik er mee beoogde. De foto’s komen er aan. Ik heb speciaal omdat jij het vroeg mijn uiterste best gedaan om het licht te vangen. Oordeel zelf.

  5. Het gaat jullie goed daar zie ik. Heerlijk relaxed.

    Off topic: De uitnodiging is een foto en dat daarin de namen volledig staan geeft geen zoekresultaten bij google.

Geef een reactie

