en nog even op de valreep….


Het is maar goed dat ik een winterjas heb gekocht. Leo vertelde me dat toen hij gisterochtend met de auto weg moest, hij eerst moest krabben!
En zo ging Leo vanmorgen naar zijn werk:
herfst
Wat je op de achtergrond ziet is de fietsendrager op de kapstok….We zijn te lui om hem naar onze berging op zolder te brengen.

13 Reacties op “en nog even op de valreep….

  1. Martin(e) & Milan de Baat

    Hoi Janneke en Leo,

    Wat gezellig dat ze allemaal jullie komen bezoeken.

    En vanharte gefeliciteerd met de Hypotheek.

    Als jullie lekker alles op orde hebben zouden wij volgend jaar ook wel bij jullie langs willen komen.

    Het is hier trouwens wel heerlijk weer geweest afgelopen zondag nog een verjaardag buiten gevierd met korte mouwen.
    Maar nu moet je wel een jas aan.

    Liefs Martine

    • Nou hardstikke leuk dat jullie komen. We gaan in het voorjaar het gastenverblijf maken, dus volgend jaar zomer is prima! Leuk trouwens dat je nog steeds op mijn blog kijkt!

  2. Echt wel een herfst pakkie, ben benieuwd naar zijn winter pakkie! 🙂
    Mag weer aan de naai, maar dat wist jij natuurlijk al…zo’n favoriete grooooooote.
    Lydia

  3. Hoi Janneke,
    Wil je even laten weten dat ik een trouwe bezoekster ben en geniet van jouw/jullie avonturen. Afgelopen weekend ben ik ernstig in het zonnetje gezet door mijn gezin met aanhang. M’n 60e verjaardag is met groot elan gevierd: een ontvoering door mijn wederhelft op vrijdagochtend richting Zeeland, winkelen,terrasje, duinwandeling, logeren in een stacaravan en de andere dag naar het strand van Domburg. Dit alles in een zonovergoten ambiance!! Bij thuiskomst- zaterdag namiddag- was ons hele huis verbouwd en ingericht voor de ontvangst van zo’n 40 gasten met een simpel maar uiterst lekker en doeltreffend diner! Je begrijpt dat ik heel langzaam weer op aarde terugdaal……In Puttershoek verder alles rustig, alhoewel met een Lidl om de hoek het in het dorp nu steevast een drukte van belang is! Op de peuterspeelzaal veel ontwikkelingen maar positief. Leuk dat je ons laatst noemde als leuke psz! Het blokje raakt vol: veel groeten en ik blijf je volgen, hoor! Marion

  4. Hé leuk! Ik vroeg me laatst al af of jij ook nog wel eens keek! Wat leuk zeg, zo’n verjaardag. Dan kan je er weer een poosje tegen, vind ik altijd. Kwamen ze aan huis brengen of had iemand dat bij jou gekookt, dat diner?

    • Schoonzoon Michel en manlief -in die volgorde- hebben gekookt/gebarbecued. ’n Heerlijke tomatensoep, diverse soorten sla met allerlei aanvullingen, rozemarijn aardappeltjes uit de oven, zelfgemaakte appelmoes, ’n kipspies en biefstukspies. Toe was er koffie met allerlei lekkernijen opgetast in een etagiëre. Bij Time Out alle spullen gehuurd het zag er zeer professioneel uit!
      Dochters en kleindochters-allemaal met vrolijke schorten- in de bediening: ik heb genoten!!

      Marion

  5. Ik hoor net van Milco (in Björkfors) dat het in NL 20 graden is… maar ik woon toch liever hier.
    Hier is het ineens stralende zon, na een uitermate regenachtige ochtend (die komen hier bijna nooit voor hoor!!) en vier graden… goed idee, een nieuwe winterjas! 🙂

    • Nou, dat vind ik nu inderdaad een van die verrassende dingen van Zweden! Je bent van Nederland gewend dat het een paar dagen vervelend weer is als het eenmaal omslaat, maar hier kan het een uur na een verschrikkelijke regenbui weer helemaal stralend zijn. Ik vind dat echt leuk!

      • mirjamkoopmans

        Je kan bezoekers ook ‘labelen’ he? Of doe je dat al? Welk programma gebruik je?

  6. Nou Miriam, ik weet echt niet wat dat is: labelen. Ik gebruik wordpress. Ik ben er erg tevreden over. Ik kan al mijn reacties makkelijk terugvinden, ook de reacties die ik op andere wordpress-blogs heb gezet. Voor blogspot werkt het helaas niet. Daar kan ik e-mails over krijgen als ik wil. Meestal zoek ik gewoon de post de volgende dag weer op. Kan je me dat leren?

  7. Ik gebruik statcounter.com. Ik weet dat een vriendin met wordpress die ook heeft. Dan kan je zien wie waar vandaan komt en hoe vaak enzo :). Werkt beter dan de standaard tracker die bij blogger zit…..
    Die zou je er ergens bij je instellingen in kunnen zetten, maar ik gebruik geen wordpress, dus dat zou je even moeten bekijken….Hoop dat het lukt!

Geef een reactie

