Lekker buiten maar wel van de straat…..


Vanmorgen heb ik eerst bezoek gehad van een vriendin met haar twee kinderen, erg gezellig. Haar man is een amerikaan, dus hun driejarige dochtertje spreekt naast zweeds ook engels. Ze zegt wel: I is trie, maar het is heerlijk. Leo heeft van het weekend de drie rode paardjes meegenomen naar Zweden en zoals alle kinderen greep ook zij meteen er naar en speelde er mee. Toen heb ik nederlandse boterhammetjes gemaakt, want Jessica komt me zo meteen halen om naar Linghem te gaan. We hebben daar om kwart voor een een afspraak. De juf van onze eerste jongen, Jonas, kon niet op een andere tijd.
Vrijdag ga ik weer met haar op stap. Het houdt niet op. Lieke had een artikel gelezen dat mensne zoals ik, die hun hele leven al werekn meestal anderhalf jaar na hun afscheid alweer fulltime aan het werk zijn. Ik heb daar geen zin in, hoor. Maar zo vind ik het wel leuk voor een keertje.
Om vijf uur hebben Leo en ik dan een afspraak op de bank over de hypotheek van Kolbyttemon. Gisteren kregen we al een brief van ,zeg maar ‘Tiel’ van Zweden, dat we kredietwaardig zijn, geen schulden hebben en dat Leo verdient.
Het is heerlijk weer, zeg! Staalblauwe lucht, maar met een flink windje. Het zal niet al te warm zijn, maar wat een hoop LICHT! Zo meteen ga ik lekker naar biten. Gisteren skypte Lieke even om te vertellen dat ze in November een week langer blijft als ik dan met haar mee terugreis met twee kinderen. Lijkt me erg leuk! Dat is natuurlijk het voordeel van huisvrouw zijn!

Geef een reactie

