Foto’s van ons huis!!!!


Stockholm moet maar even wachten. Ik heb prachtige foto’s van ons huis. De makelaar heeft ze op een CD gebrand voor me. Alleen de plattegrond niet, dus daar maak ik even een foto van.
_DSC0009
dit is de voorkant van het huis.

_DSC0053
en dit is de achterkant met……..

_DSC0046
prachtige grote serre en zonnevlonder.

De plattegrond ziet er zo uit:
kolbyttemon 001
Bij de gele pijl onderin kom je binnen, maar er is ook een ingang naast de garage. Ik kan me zo voorstellen dat je daar vnl. binnen gaat komen. Dan is er dus in het midden een grote allrum noemen ze dat hier, (alleskamer) Alle andere kamers en de keuken en badkamer liggen daar omheen. Ik laat hem je uit twee hoeken zien…
_DSC0099
deze is vanaf het raam genomen en…_DSC0110
deze is naar het raam toe genomen. Links zie je de keuken_DSC0137

daarnaast ligt de woonkamer…._DSC0133
Daarnaast ligt een slaapkamertje (wordt kantoor)…..
_DSC0104

Dan komt de ouderslaapkamer………
_DSC0117

Daarna komt de badkamer…….
_DSC0086

en dan nog een slaapkamer(wordt mijn quiltkamertje)…..
_DSC0091

en dan zijn we rond! Alleen vanuit de keuken kom je nog in het ‘werkgedeelte’ Daar is dus de ingang vanuit de garage en een tvättstuga met een droogkast. Daarachter is een douche en wc en daarachter zit een kleedkamer waarvan een Bastu(Sauna) gemaakt kan worden, maar dat doen we lekker niet. We hebben al een keer een Sauna gehad en dat is – op zijn zachtst gezegd – niet goed bevallen.
_DSC0164
genomen naar de keuken toe.
In de tuin staan appelbomen, perenbomen en een pruimenboom. Wij gaan ons daar verschrikkelijk vermaken, reken daar meer op!

EN……!!! Iedereen die wil kan ons daar op komen zoeken, want we gaan het linkergedeelte van de garage verbouwen tot gastenverblijf. Lydia? Heb je je auto al ingepakt? Goed, want we gaan er waarschijnlijk pas 1 december in en de garage wordt niet eerder dan maart verbouwd. Maar Noor kan komen skiën in januari en alle kindern en kleinkinderen zijn natuurlijk ook altijd van harte welkom.

10 Reacties op “Foto’s van ons huis!!!!

  1. Fantastisch heerlijk! Gefeliciteerd. Als je hulp nodig hebt zeg je het, hè?

  2. Wow, wat supergaaf! Gefeliciteerd!!! 😀

  3. Super! Wanneer kunnen jullie er in? 😀

  4. We kunnen er 1 december in, maar eigenlijk willen we er voor 14 november in. Leo heeft op 14 november zijn installatie als professor hier en dan willen we natuurlijk alle vier onze kinderen uitnodigen met hun partners (ook vier) en hun kinderen(5 ). Het zou wel handig zijn als daar op zijn minst geslapen zou kunnen worden op geïmproviseerde bedden. Die verkopers hebben per 6 november een huis, dus die zouden er dan in een week uitmoeten…….Weet niet of dat gaat lukken.

  5. Whoaaauuuwwwww!!! Wat een ontzettend gaaf huis!

    Kan ik vast reserveren voor de zomer van 2010 😉

    Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!

  6. Hoi Janneke,
    Wat ben ik blij voor jullie, en het ziet er gewoonweg sprookjesachtig uit.
    Ben al bijna ingepakt, dus we komen eraan hoor! Je snapt wel dat we echt wel die kant op komen.
    En…wat een prachtige foto van Jesse.
    Ik ben momenteel veel te druk met alle feestjes en zorgen dat de zolder nu eindelijk eens klaar komt voor die meiden. Streven is 4 oktober als we Anna’s verjaardag vieren. daarna hoop ik tijd en ruimte te vinden om je eens uitgebreid te mailen en foto’s van onze kant te showen.
    Ben na vandaag over de helft met het feestgebeuren, dus nog even geduld.
    tot schrijfs, liefs Lydia

    • Ja, OK, ik vroeg me al af waar al je trouwe commentaartjes bleven……maar zoiets had ik al bedacht, hoor! Succes en ik ben echt benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat!

  7. Oh wow, WOW, WOOOOOOW!!!! Groot!!?!!! Hemeltje lief, en ook hartstikke mooi. Ik zit hier groen van jaloezie te kwijlen `eg.

  8. Wat een huis en wat een licht overal. Daar kunnen wij hier in NL alleen maar van dromen. Ik wens jullie al succes met verhuizen en dergelijke.

Geef een reactie

