WK honkbal in Stockholm


Wat heb ik nu een spijt dat ik het snoertje van mijn fototoestel niet heb meegenomen hier naartoe! We hebben drie wedstrijden helemaal gezien en 1 wedstrijd voor driekwart. Honkbal is zo’n leuke sport. Wij waren natuurlijk voor Nederlandse Antillen en als die niet speelden voor Zweden. Het gaat er op de velden en op de tribunes altijd heel relaxed aan toe. Wat dat betreft zou het goed in Zweden passen, maar het is een uitgesproken zomersport en de zomer is niet zo heel erg lang in Zweden. Vanmorgen voor de wedstrijden begonnen zijn we even Stockholm ingeweest met de metro. We zitten hier nl. in een buitenwijk op tien minuten lopen van het stadion. Ons hotel is heel typisch. We hebben twee kamers en een woonkeuken. Leo zei al dat we op het ogenblik 4 huizen hebben:Magnoliastr., Furirgatan, Kolbyemonen dit hotel. Ik zal ook daarvan foto’s maken en die krijgen jullie dan later apart. Dat wordt weer een hele fotoreportage. We hebben brood, beleg, yoghurt, melk en cornflakes en muesli van het hotel gekregen en nu kunnen we zelf ons ontbijt verzorgen. We hadden vanavond geen zin om nog uit eten te gaan en dus hebben we een pizza gehaald bij de plaatselijke supermarkt en die heb ik in de oven opgewarmd. Heerlijk bij de televisie opgegeten, nou ja ik bij de computer. Lekker ongezond hangen. Ik ben ook best tevreden over mijn honkbalfoto’s. Het is me voor het eerst ook gelukt een foto te nemen van de slag zelf. Ik heb ook foto’s dat de bal er komt aangesuisd en dan zie je hem als een witte streep, zoveel snelheid heeft hij.’

2 Reacties op “WK honkbal in Stockholm

  1. Hey ouders van me,

    Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben samen tijdens dit weekendje weg… geniet!!!!

    liefs Lieke

  2. Oh zien die foto’s! Ik heb zelfjaren gesoftbald en ik ben dol op honkval. Ik ben ooit in de VS bij een wedstrijd van de Red Sox geweest en ik probeer altijd naar de Haarlemse honkbalweek te gaan en het World Port Tournament in Rotterdam.

    Ik kan niet wachten op je foto’s!

Geef een reactie

