morgen…..


Morgen ga ik ‘bijna herfst’-foto’s maken. Ik kwam bij toeval op een blog van iemand die rond Utrecht en Groenekan steeds foto’s maakt van de natuur, hele simpele, mooie foto’s. Ik liep al een paar dagen met het plan om ‘bijna herfst’-foto’s te maken, maar ik denk dan dat ik alleen zo’n natuurgek ben, dat niemand daar op zit te wachten. Toen ik die foto’s vanavond op dat blog zag (ik ben nu al weer kwijt hoe het heet, hoewel ik de blogger heb beloofd haar te volgen), wist ik dat het gewoon leuk is om mooie plaatjes te zien. Ik kreeg zelfs een beetje heimwee! Maar natuurlijk is het hier ook mooi…..

6 Reacties op “morgen…..

  1. Mijn camera ligt ook al heel ongeduldig te wachten tot we nou eindelijk eens naar Repelbos gaan! Ik ben zooooo dol op de kleuren van de herfst.

    • Nou, dan ben je in een erge gelukkige omstandigheid. Maar het zal wel net zo zijn als met de Zweden, die beseffen het ook niet, tot wij ze er op wijzen.

      • Het vorige antwoord is voor Miriam bedoeld. Mijn antwoord aan jou, Repel, staat bij Miriam.

  2. HA, daar wonen mijn ouders :o)

    • Nou, nu heb ik bij de verkeerde persoon geantwoord en ik weet niet hoe ik het moet verwijderen. Dan maar zo: Dit bericht ,Miriam ,is v oor Repel bedoeld en het bericht bij Repel is voor jou bedoeld.
      Repel, je moet nog even wachten, want in Nederland is het vast nog geen bijna herfst, maar gewoon nazomer. Geduld, geduld, hoe staat het met je schoenen?

  3. hahaha, lijkt ‘per seconde wijzer’ wel ;););)

Geef een reactie

