foto’s van een trotse oma(en tante)… de donderdag


Op woensdag had ik bij Lonneke op de computer de reis naar Lieke uitgestippeld. Helaas had ik niet goed opgelet, want ik had onthouden dat ik de bus richting Dordrecht moest nemen. Ik zat daar dus keurig te wachten toen de bus richting Rotterdam voorbijkwam, maar de bus andere kant op kwam nooit meer! Nou, ja, na een half uur. Ik was er pas om kwart voor elf.
Alle visite was er al:
lieke is jarig 001
lieke is jarig 002
De jarige kijkt terug op een lang en bewogen leven…….
lieke is jarig 024
…en we zijn niet ontevreden over het resultaat tot nu toe.

lieke is jarig 006
‘anne’ oma…..

lieke is jarig 009lieke is jarig 012
eten………

lieke is jarig 004
drinken…..

lieke is jarig 010
en spelen
Van de bowling ’s avonds heb ik geen foto’s gemaakt (vergeten). Het was een leuke afsluiting van de dag en van mijn week in Nederland. Nu was ik nog vergeten te zeggen, dat ik ook een trotse moeder ben!

Een Reactie op “foto’s van een trotse oma(en tante)… de donderdag

  1. leuke foto’s… en tjonge wat is jesse op simeon gaan lijken, dat zie je nu goed!
    lonneke

Geef een reactie

