bij Marieke op de computer


Nu heb ik geen Internet in Nederland! Marieke heeft vorige week alle SIGMA-spullen en de computer meegenomen, dus nu zit ik bij haar in Mookhoek jullie te schrijven. Wilma, Repel, Nel, Beaatje en Lydia krijgen allemaal nog persoonlijk antwoord. Vanavond ga ik gezellig bij Yvonne eten. , maar eerst gaan we samen even SIGMA doen. Het gaat goed hier, Marieke is lekker bezig. Vanmiddag ben ik naar ’s Gravendeel gegaan om kleren te kopen. Ik ben in Zweden nog geen grote maten winkel tegengekomen nl. Voorwinden ging om 1 uur open en ik stond om 5 voor een te wachten. Met de bus gegaan; het is best leuk dat openbaar vervoer. Verder valt me op, dat mijn huis zo verschrikkelijk groot is! Ik ben ongemerkt toch gewend geraakt aan twee kamers en een woonkeuken! Ik heb een heerlijk weekend gehad, allemaal leuke dingen gedaan en een hoop leuke mensen ontmoet! Nu gaan we pakjes maken, liefs, Janneke

2 Reacties op “bij Marieke op de computer

  1. En wat waren we snel klaar samen! Super! Dank voor je hulp…. nu de facturen nog en dan kunnen ze weer op de post.

    Lekker gegeten bij Yvonne?
    Ik ga nu snel slapen, want ik ben bek af!

    Liefs Marieke

  2. Ik ben weer helemaal op de hoogte van je avonturen in Nederland. Leuk dat je in Noordwijk bent geweest bij de Estec. Is zo’n 15 minuten van mijn huis af:-) En eerlijk gezegd vind ik het alles behalve saai, komt waarschijnlijk omdat ik nogal nieuwsgierig ben, hihi.
    Mijn ervaring, toen ik in Noorwegen was, is dezelfde die jij hebt. Wat is het hier allemaal klein en op elkaar gebouwd.
    Ik ben wel benieuwd hoe het met het pipi-huis zal gaan. Het is maar goed dat je al die grond niet zelf hoeft te onderhouden. 33000m, het is nogal wat. Wat heeft de pachter er op staan?? En ach, aan die 1500m heb je ook je handen vol.
    Ik blijf je avonturen volgen, vind het hartstikke leuk

Geef een reactie

