met een baby op schoot


en een die aan mijn schoot staat te trekken zit ik dit te typen. Ik was hier vanmorgen om kwart voor tien!! Het is heerlijk weer zo de hele dag met kinderen bezig te zijn. Simeon was heel snel weer aan me gewend en trekt me nu steeds mee en dan zegt hij “Oma mee, Oma hand” en dan moet ik spelen. Nou, ik geef het op. Straks als ze allebei slapen probeer ik het nog een keer.

3 Reacties op “met een baby op schoot

  1. Tja als ik Simeon was zou ik dat ook gedaan hebben.
    Wat is er nu aan zo’n vierkant scherm, waar alleen de letters enige beweging vertonen.
    Geniet er maar lekker van.

    Lydia

  2. Dat klinkt als genieten! Heerlijk voor je.

  3. Hallo Janneke
    Ik vind het toch zo leuk om allemaal te lezen wat jullie allemaal meemaken. Ik heb nog nooit eerder een blog gelezen, maar die van jou vindt ik toch zo leuk joh! Groetjes

Geef een reactie

