www.leermeer.blogspot.com


Even allemaal kijken naar onze kleinkinderen bij de buurvrouw en vriendin van Lieke. De verdere site is ook heel interessant hoor, maar die lees je maar in je eigen tijd. Verderop zie je zo ook nog picknicken op het grasveldje voor de deur. Mijn absolute lievelingsfoto is die waarop je Levi ziet die het handje vasthoudt van Jesse (de bibi). Levi beleeft het handje vasthouden en Jesse wacht gespannen af tot Levi naar hem kijkt zodat hij contact kan maken en kan gaan kletsen.

5 Reacties op “www.leermeer.blogspot.com

  1. trots ben ik!!! 😉

  2. en terecht……….!!!!!

  3. HOI Janneke,

    Ik doe het even zo. Heb geen telefoon nummer van Zweden en weet niet of je oude 06 nog heb
    Ben volgende week op Woensdag vrij en op dinsdag tot 10 uur wekken. de rest tot 15.00 uur wekeken.
    Zaterdag gaan we al op pad met de daf-club een info dag.

    Groetjes ik hoor nog van je Marieke

  4. Ha Marieke, ik stuur je een mail, goed?

  5. OK, die zal ik in mijn eigen tijd lezen (…?)

Geef een reactie

