Over en uit


De Kanälvägen is nu definitief uit zicht. Er is sinds vanmorgen al drie keer geboden. Het laatste bod was 3.150.000 (314.000 E.)
Leo gaat nog naar twee huizen kijken als ik weg ben en daarna gaan we met nieuwe moed aan de slag. Ik ben aan het pakken voor mijn trip naar Nederland. Straks nog even naar Gamla Linköping om wat kleinigheidjes voor de kinderen te kopen. Om vier uur heb ik een afspraak met een nederlandse logopediste die hier werkt. Toen ik haar beschroomd mailde (ik had haar naam via via), kreeg ik meteen een enthousiast mailtje terug waarin ze schreef: “De Sensorische Integratie komt gewoon mijn kant op!!!” Ik zou het wel leuk vinden om iets eenvoudigs te doen, we zullen zien.

Geef een reactie

