alles klaar voor de reis naar Nederland


Mijn tas is gepakt, fototoestel met oplader en snoertje voor de computer en filmcamera met oplader zitten in de tas. Ik neem natuurlijk wel filmpjes en foto’s mee terug voor Leo! Ik ben vandaag nog even naar Gamla Linköping geweest en heb voor vier kleinkinderen een cadeautje gekocht. Alleen voor Jesse kon ik niets vinden, dus die houdt dat te goed. Gelukkig weet hij het nog niet. Hoewel… als je die felle ogen ziet, is er waarschijnlijk niet veel wat hem ontgaat!
Ik heb twee foto’s gemaakt:
winkeltjeIn het oude kruidenierswinkeltje……..
dessert 002

en een bord van de smid. Je kan het gewoon lezen, het lijkt wel Zuidafrikaans. Die hebben het toch over een ammekarekastje als ze een doorgeefluik bedoelen?

Geef een reactie

