Wat Leo doet……


Er staat een leuk stukje over Leo’s werk in een weblog. Nu ga ik even proberen een link te maken.
http://www.innovatienetwerk.org/nl/weblog/toon/101/industileecologieinRotterdam.htm
Kan iemand me leren hoe ik hier iets van maak, zodat je meteen als je klikt er op komt?
Zo, nu heb ik het op twee manieren gedaan. Volgens mij moeten allebei de manieren werken:
Manier 1: je sleept het www adres hierboven naar je bovenste balk en plakt het achter http//
Manier 2: Je klikt dubbel op onderstaande link. Veel plezier
Leo en de zweden in Rotterdam

Een Reactie op “Wat Leo doet……

  1. In je admin van de site (het gedeelte waar alleen jij kan komen) kan je je post bewerken. Selecteer de link. Als je de link hebt geselecteerd dan kan je een icoon aanklikken dat er uit ziet als een schakel. Daar kan je een link maken. Probeer maar

Geef een reactie

