Het bieden is begonnen!


Ik dacht net:”Als ik om twee uur nog niks van de makelaar gehoord heb, bel ik hem op”. En toen kreeg ik een SMS-je dat ik kon bieden en welk telefoonnummmer ik moest bellen. Dat heb ik gedaan en ik was de eerste bieder. Ik ben meteen een stuk hoger gaan zitten in de hoop dat ik dan een aantal mensen afschrik. Nu maar afwachten. Ik kan aan niks anders denken. Ik zou op het moment geen ander huis weten wat ik ook echt graag zou willen hebben. Als dit niks wordt, vrees ik dat we de winter door op deze flat blijven tot zich in het voorjaar nieuwe huizen aandoen. Aan de andere kant: We zitten droog en warm en we zijn met zijn tweeën, dus we hebben niet zo veel ruimte nodig. Ik ben hier echt niet ongelukkig, dat niet. Terwijl ik dit schrijf, krijg ik een SMS-je dat iemand 2.700.000 heeft geboden (deel door tien en je hebt het bedrag in Euro’s)
Jullie horen verder.

Een Reactie op “Het bieden is begonnen!

Geef een reactie

