gelukkig


Vandaag heb ik weer eens ontdekt dat ik helemaal gelukkig wordt van plantjes en bloemen. Ik wil toch wel snel een eigen tuin. Waar ik verder gelukkig van word, is kinderen. Gelukkig zijn er in de stad en in het park regelmatig kinderen in kinderwagens te bewonderen, oudere kinderen zitten op het kinderdagverblijf. En natuurlijk niet te vergeten: ik heb vandaag DRIE keer met Lieke en Simeon geskypt!! Hij vroeg er steeds naar en dan belde Lieke maar weer via de skype. Hij kan ons zien , maar wij kunnen hem niet zien. Morgenavond gaan we een ticket boeken voor mij, eind volgende week. Ik moet nog even overleggen wanneer ik precies kom, maar ik ga in ieder geval 4 september weg, de dag na Liekes verjaardag. Lonneke en Krijn SMS-ten dat ze onderweg zijn naar huis, dus die zie ik ook volgende week. Kortom: ik heb een heel nieuw land te ontdekken en ik blijf toch verbonden met het oude.
Liefs, Janneke

Geef een reactie

