bezichtiging in Vikingstad


Vanavond (eind van de middag) gaan we naar de bezichtiging van het huis in Vikingstad. Je kunt zelf kijken wat je er van vindt op http://www.hemnet.se. Dan moet je invullen bij valj lan: östergötland, dat is de laatste van het rijtje, bij valj kommun vul je Linköping in en bij typer vul je in Villa. Verder zet je alle balken op groen en dan doe je sök. Laat mij het weten. Ik heb al even buitengekeken maandag na die andere bezichtiging en de tuin is prachtig onderhouden. Ook hier grenst het aan de achterkant aan een stukje wildernis met rotsen en bomen. Je zit dus helemaal vrij. Verder is het niet zo’n leuk stadje geloof ik. Er is niet heel veel denderende natuur omheen. Het is wel dicht bij de Uni, 12 km. Ik ben tamelijk weg van het huis. Ik zou alleen liever hebben dat het in een iets andere buurt stond. Eens kijken wat Leo er van vindt vanavond. Ik neem mijn fototoestel mee, dan zet ik het morgen op het blog.

2 Reacties op “bezichtiging in Vikingstad

  1. Buurt is ook heel belangrijk hoor, je moet je er wel happy gaan voelen.
    Wie weet heb je wel een ander gevoel als je met Leo ga kijken.
    Tuin ziet er idd erg op zijn Janneke uit, ben benieuwd naar binnen, vind ik op de foto’s lastig om een indruk van te krijgen. Suc6 een ieder geval.

    Lydia

    • Ja bedankt. Ik weet het hoor, dat de buurt ook belangrijk is. Dat andere huis in Berga spreekt me wat dat betreft veel meer aan. Het is van buiten natuurlijk lang niet zo mooi als dat huis in Vikingstad, maar hoe vaak kijk je nu van de buitenkant tegen je huis aan? Ik heb vandaag zo leuk in het park van Linköping doorgebracht! Ik begin echt al een beetje van de stad te houden. Ik ga er nog uitgebreid in mijn blog over schrijven met foto’s.

Geef een reactie

