Västerhaninge


Vorige week toen ik bij Stockholm zag, zag ik een bruid die te paard naar de Kerk kwam! Ik was helaas net te laat om haar nog op het paard te fotograferen, maar ik heb haar genomen terwijl ze afstapte.
västerhaninge 001
västerhaninge 003
Als je goed kijkt zie je op de tweede foto Moroni op de achtergrond. Hij kijkt een beetje de andere kant op.
västerhaninge 005

Verder had ze drie schattige bruidskinderen voor haar uit rijden:
västerhaninge 006

Wat hier ook opvalt is dat de bruid flink aan de maat is evenals enkelen in haar gezelschap. Dat was voor mij wel even prettig om te zien, want de Zweden zijn over het algemeen tamelijk tot erg slank. Maar hoe zweedser ik ga eten en hoe meer ik ga fietsen, hoe slanker ik, hoop ik, word! Ik heb in Linköping nog geen winkel voor grote maten gezien……….

Geef een reactie

