De techniek en ik…..deel 3


Toen ik vorig jaar 60 jaar werd, hebben jullie allemaal meebetaald aan mijn nieuwe fiets en van Leo heb ik er toen een computer op gekregen. Dat is een fantastisch dingetje, maar soms doet hij het ineens niet meer. Ik heb al ontdekt dat er zo’n tellertje op je fietswiel zit en als dat niet goed zit, werkt hij niet. Toen we terugkwamen uit Nederland echter, kon ik aan het palletje draaien wat ik wilde, maar het enige dat je kon aflezen was de tijd. Jammer, maar zo gaat het met de techniek en mij. Toen we naar Smedstad fietsten enkele weken geleden, moesten we wachten voor het stoplicht. Bij het opstappen ging ik met mijn kleding langs de fietscomputer en hij viel van de fiets af op de weg. Snel mijn fiets neergezet en teruggelopen voor hij door de auto’s overreden zou worden. Toen ik hem weer op mijn fiets zette, werkte de fietscomputer weer tot mijn verbazing!! Ik rij gemiddeld 15 km. per uur en meestal rijd ik op een dag ongeveer 5 kilometer.

Geef een reactie

