bezichtiging


Gelukkig kunnen we weer een huis van onze lijst afschrappen! Het huis aan de Ekdalsvägen in Hjulsbro wordt het niet. Het is een mooi huis, dat wel, maar niet voor ons. Het dak steekt over bij de huiskamer, dat maakt hem erg donker. Waar het licht dan wèl kan komen, daar hebben ze gekleurd, donker glas! Dan is er de achterkant, die is op het noorden en daar is dat bos achter. Dat lijkt me in de winter ook erg donker. De kelder is prachtig met een tvättstuga en een douche en toilet. Dan zijn er twee kamers waar je makkelijk een gezin van vier kan onderbrengen. Je kan er ook nog een klein keukentje in maken met een kookplaat. Een koelkast en vriezer staan er al. Maar ook hier zijn alleen maar raampjes op het noorden. De andere kant zit in de heuvel. De tuin was ook iets te gelikt, nee, niks. Ik ga nog steeds voor het huis in de Ingenjörsgatan met het riviertje er achter. Zaterdag is de bezichtiging. Nu zijn er weer twee nieuwe huizen vandaag op Internet gekomen en daar ben ik ook even naar gaan kijken. Alletwee blijven ze op de lijst staan! Jullie horen weer.
Verder heb ik een stukje geschreven wat gepubliceerd gaat worden op een site over emigreren naar Zweden.
Ik moet nog even foto’s opzoeken (of maken)met een typische zweedse achtergrond en die opsturen. Die komen er dan bij te staan. Leuk hè? Ik word nog wel eens een schrijver, alleen niet wat ik van plan was eerst. Ik heb nog niets aan mijn genealogie gedaan sinds ik hier woon, alleen mijn blog en mail en zo. Ook leuk hoor! Ik word wel steeds bedrevener in het fotograferen en filmen en in het verwerken daarvan. Ik kreeg een heel lief stukje van Jessie vanmorgen, bedankt Jes! Reken maar dat ik jullie allemaal mis. Maar gelukkig hebben jullie massaal gekeken allemaal. Ik had zojuist 55 bezoekjes gehad vandaag tot nu toe.

Geef een reactie

