Ik kan niet eens even twee dagen weg……


…Of het bezoekersaantal van mijn blog daalt dramatisch!! Hoe moet dat nu met mijn wekelijks en maandelijks gemiddelde? Morgen schrijf ik weer verder. Misschien ga ik wel raadseltjes opgeven met zweedse woorden. Dan moeten jullie raden wat het kan betekenen zonder woordenboek te gebruiken. Sjoerd, Maaike en Wilma Grönqvist mogen niet meedoen.Tot dan,
liefs Janneke

3 Reacties op “Ik kan niet eens even twee dagen weg……

  1. sorry hoor, maar ik kijk iedere dag en soms wel meer keer!!!!! 🙂
    Maar ja als je schrijft dat je pas over twee dagen terug kom dan hoef ik toch ook niet te kijken.
    En met vakantie zijn we al geweest. Nog een week en dan mogen de kinderen weer naar school.
    Voor hen is het fijn, want ze hebben wel weer behoefte aan het ritme, maar voor mezelf….mag het altijd wel vakantie zijn. Alles wat losser en wat makkelijker.
    Maar goed mag ik weer uitkijken naar de herfstvakantie…is ook wel weer leuk, niet dan.
    Ben trouwens weer druk bezig met creatieve kinderfeestjes te verzinnen en in elkaar te flanzen…zal ook wel weer blij zij als dat over is, want het is wel druk in mijn hoofd.

    groetjes weer, Lydia

  2. Ja, ik weet dat jij heel trouw bent! Ook met het schrijven van commentaren. Waneer beginnen de scholen weer in Nederland? De 17e of de 24 e? Hier beginnen ze a.s. maandag. Dan zijn de kinderen hier vrij geweeest vanaf 19 juni geloof ik. Je weet vast wel weer leuke kinderpartijtjes te verzinnen. Ik hoor wel hoe het afloopt!

  3. 24 augustus, dus ze hebben nog een week.
    ga nu nog even lezen wat je geschreven heb.

    Lydia

Geef een reactie

