Geboekt


Nu heb ik het goed gedaan!
tvättstuga
Dit is dus het bord waar je je sleuteltje op moet zetten om te reserveren. De meeste mensen wassen ’s avonds, omdat ze overdag werken.Ik ga dus maandag 17 augustus beddegoed wassen van 7-12 uur.
Let op de tekst bovenaan het bord. Die kan je zo lezen!

2 Reacties op “Geboekt

  1. Hoi Janneke,
    Ik geniet al even mee van je belevenissen! Veel succes daar in Zweden en groetjes, Marion Wiezer

  2. He Marion,
    Ik vroeg me pas nog af of jij nog weleens kijkt! Je heb in het begin ook een keer geschreven en die reactie kwam ik gisteren weer tegen. Ik probeer het voor iedereen een beetje leuk te maken met steed andere onderwerpen en zo. Ik ben blij dat je het leuk vindt!, liefs, Janneke

Geef een reactie

