Het weer is omgeslagen..


Gisteravond is er een groot onweer losgebarsten, vlak voordat Leo thuiskwam. Hij was dan ook drijfnat. Nu is het bewolkt en de temperatuur is van 26 gr. naar 18 gr. omlaag. Dat valt toch nog wel mee. Ik ben bang dat de zomer hier voorbij is. Sjoerd heeft op mijn computer een programmatje gezet waarmee je iedere dag kan kijken hoe vroeg de zon opkomt en hoe laat hij ondergaat. Het scheelt per dag zo’n 8 minuten. De zon gaat nu om 10 voor negen onder en hij is vanmorgen om 5.10 opgegaan. Hoe dan ook: het lijkt me een mooie dag om aan mijn genealogie te beginnen.Eind van de week ga ik naar de Stockholmtempel voor twee dagen…..
Maar eerst ga ik Zweeds doen.

Geef een reactie

