Wie voorspelde er nou dat ik me zou gaan vervelen?


Mijn dagen zitten propvol. Wel op een prettige manier overigens: waar ik niet aan toe kom doe ik later gewoon.
’s Morgens nadat ik me gewassen en aangekleed heb (rond half negen) ga ik eerst achter de computer zitten. Ik mail iedere dag eerst een paar mensen van mijn lijstje die nog niet weten dat we definitief in Zweden zitten.
Natuurlijk kijk ik ook op mijn blog of er mensen gereageerd hebben en hoeveel mensen er de vorige dag gekeken hebben. Dan doe ik huishouden, daarna Zweeds en dan vanmorgen wilde ik brood gaan bakken. Ik heb de weegschaal in Nederland vergeten, maar er zit een maatbekertje bij. Uiteindelijk durfde ik het toch niet aan en ben naar de stad gefietst om toch een weegschaal te kopen. Toen ik in de stad was, werd ik door de makelaar gebeld dat er volgende week een bezichtiging is van ons huis in Puttershoek, dus moest ik een paar mensen bellen om hun op de hoogte te stellen, zodat ze er rekening mee kunnen houden. Toen heb ik een gratis krantje bij de makelaar gehaald en dat ben ik heerlijk gaan lezen op een terrasje. Het is al dagen heerlijk weer . Voor het eerst heb ik ook daar gegeten, een simpel visschoteltje met aardappelpuree uit de oven. Ik vind het niet leuk om in mijn eentje ergens te eten of te zitten, maar deze keer had ik wat te lezen. Toen ik weer thuis kwam (heuvel op met 26 gr.) was ik versleten. Ik heb koud water over me heengegooid en water uit de koelkast gedronken. Toen ik weer een beetje bijkwam, kreeg ik Maaike (van Sjoerd) op de skype. Zij vertelde me dat het adres wat ik gisteren gegeven heb over die schitterende zweedse en Noorse foto’s, incorrect was. Bij deze het goede adres: http://www.alogix.nl/pictures. Daarna wilde ik natuurlijk brood gaan bakken, maar het bleek dat ik vergeten was een batterij te kopen. Ik was nog te moe en bezweet, dus ben ik eerst een uurtje gaan slapen. Daarna ben ik een batterij gaan kopen bij de supermarkt (ik gokte goed dat ze daar die hebben). Voor de supermarkt kwam ik Leo tegen die op weg naar huis was. En nu staat mijn brood te rijzen!! Verder kwam Leo nog met nieuws over de taalcursussen die we gaan volgen. Ze beginnen in september en er zijn twee soorten: een van vier ochtenden per week, die ga ik doen , en een van twee avonden per week. Die gaat Leo doen. Ik heb er echt zin in. Verder kost het schrijven van het blog en de foto’s van het fototoestel halen en op het blog zetten, ook veel tijd.
In het weekend ga ik mijn familiegeschiedenis eens oppakken, als ik er aan toe kom. straks ga ik verder.

Een Reactie op “Wie voorspelde er nou dat ik me zou gaan vervelen?

  1. Wie had er dan gezegd dat als je zou stoppen met werken en dan als verrassing naar Zweden kan, dat vervelen een van je bezigheden zou zijn.
    Trouwens, volgens mij weet je helemaal niet hoe het is om je te vervelen. je ziet overal BROOD in. (leuke woordspeling). Is die trouwens gelukt? En was het lekker!!! 🙂

    Lydia

Geef een reactie

