skypen in Zweden!!


Het is zo leuk!! We hebben het skypen helemaal ontdekt! Vanavond hebben we voor het eerst met Bart en Lieke geskypt en vorige week hadden we al met Maarten en met Krijn en Lonneke geskypt. Wij hebben op de laptop van Leo ook een camera zitten, dus wie met ons skypt kan ons zien. Lonneke en Krijn hebben ook een camera op hun cumputer zitten, dus we kunnen hen ook zien, maar de anderen hebben dat niet. We hebben zitten zoeken of we Yvonne konden vinden, maar haar e-mailadres is in Puttershoek. Als we daar zijn van de week, ga ik alle e-mailadressen die ik nog niet heb, maar wel belangrijk vind, naar mijn nieuwe e-mailadres copieren, zodat ik iedereen kan e-mailen.

Een Reactie op “skypen in Zweden!!

  1. Ik heb je nog niet gezien op skype…. als het goed is zijn we wel ‘verbonden’

    We’ll see… goede reis (denk dat jullie al wel onderweg zullen zijn).

    Nieuwe layout by the way… zie ik… ook leuk

Geef een reactie

