Het is gelukt!!!!!! Te vroeg gejuicht


woensdag 22 juli 2009, 11.00 uur
Vanmorgen besloot ik weer eens even naar dat voorleesboek voor Feike te kijken. Ik heb het ondersteunende programma nu met veel ergernis gedownload en daar stond dat je het programma kon converteren. Ik weet niet precies wat dat is, maar ik dacht: “Ik kan het allicht proberen”. Dat ging heel langzaam, dus ik heb in de tussentijd de keuken schoongemaakt. Toen ik weer ging kijken of het al klaar was, zag ik tot mijn grote schrik dat mijn laptop bij gebrek aan stroom was uitgegaan! Ik dacht dat ik helemaal opnieuw moest beginnen, maar toen ik hem opende was hij toch naar mijn desktop gegaan en goed met geluid! Het copieren op stick was geen probleem . Ik heb de stick in de andere computer gedaan om te controleren of alles er werkelijk opstond en ja! Het enige probleem is nu dat Feike vrijdag op vakantie gaat. Als wij in Nederland zijn begin augustus, zijn zij er niet. Het heeft dus geen zin om de stick en het boekje op te sturen, maar ik kan het persoonlijk bij hun in de bus doen. Dan vindt Feike het na de vakantie als wij weer weg zijn.
11.20 uur
Helaas moet het converteren over. Ik had het verhaal niet helemaal gecontroleerd. Niet alles staat er nu op. Toen ging de computer uit. Maar ik weet nu hoe het moet, dus dat ga ik even doen MET stroom op de computer!! Dan kan ik in de tussen tijd mooi boodschappen doen.

4 Reacties op “Het is gelukt!!!!!! Te vroeg gejuicht

  1. hallo Janneke wat is het leuk om je belevenissen te lezen.En wat een mooie stad is norrkoping, met al dat water.Ik vind Leo hoot daar gewoon thuis zo op de foto’.
    Ja het heel wat om uit te zoeken in een vreemd land.Maar zo leer je steeds weer.
    Hier gaat alles okay, Jessica haar zwangerschap gaat goed, ze kan zich nu verrheugen op de komende maanden. En de trouwdag van Joeri en Laura komt al gauw nu. Ze gaat zaterdag naar de tempel en dan nog 2 weekjes met het kamp ertussen, dus het gaat heel snel.Ben nog even met Boy in Maastricht geweest voor een paar daagjes , heerlijk genoten en mooi weer gekregen.
    Lekker gewandelt bij de Geul en bij het hotel was een hele grote engelse tuin met geweldige mooie oude bomen.Zo ik hou je belevenissen bij , liefs Jess

  2. Ik ben blij dat je alles leest. Soms denk ik dat jullie het helemaal niet leuk vinden of dat ik te veel schrijf, maar ik begrijp ook wel dat je niet iedere dag kunt kijken of commentaar geven. Ik mis jullie best. Vanmorgen kreeg ik een mailtje van Abigail dat ze me zo mist, lief hè?. Geniet maar lekker van je vrije dagen en van je kinderen. Ga je naar Jessica toe als ze gaat bevallen? Op d eerste zondag van augustus ben ik in de Kerk. Leo en ik rijden even heen en weer met de auto (even!) om nog wat spullen op te halen. tot dan in ieder geval,
    liefs,
    Jannneke

  3. ja hoor ik hou het bij en zie je in augustus. liefs jess

  4. Je weet nu in ieder geval hoe het moet… en dat zonder hulp uit Nederland 😉

    LEUK!

Geef een reactie

