Een Wonder…..


Waarschijnlijk weten jullie het allang allemaal, maar ik heb iets wonderlijks ontdekt!! Als je twee keer klikt op de foto’s op het blog , kun je ze vergroten!!! Dan hoef ik helemaal niet steeds al die foto’s zo groot mogelijk af te drukken. Jullie kunnen het helemaal zelf!
Ik voel me nu net als die moeder van dat kindje wat ik behandele. We hadden het een keer over auto’s en ik vroeg hoeveel benzine er in haar tank kon. Toen zei ze:”Dat weet ik niet, want ik doe er nooit zo veel in. Ik ben altijd bang dat de tank overstroomt”.
Ze had gewoon nog nooit ontdekt dat er een beveiliging tegen overstromen op iedere benzineslang zit. Nou ja…. nu vind ik het nog leuker om foto’s op mijn blog te zetten!!!!
Ik zei het al eerder: “De techniek en ik: We kunnen niet met elkaar en we kunnen niet zonder elkaar. Maar soms ligt het niet aan de techniek….
Geschreven om 23.52 op 17 juli (nog net)

Geef een reactie

