kwart over zeven….


en de fontein hier op het plein voor mij is al vrolijk aan het klateren. donderdag 16 juli 2009.
Mijn zusje Noor is vandaag jarig en nu heeft ze MIJ een verjaardagscadeautje gegeven door op mijn blog te reageren. Ik bel haar straks, dat was ik al van plan. Vandaag heb ik een hoop te doen. Ik ga allerlei mensen mailen die ik een tijd niet heb gesproken en die nog niet eens weten dat we definitief in Zweden wonen. Ik ga ons nieuwe adres nog doorgeven aan een paar instanties en mensen die me dingen moeten blijven toesturen per post. Het is stralend weer, dus ik wil ook nog even fietsen of zo. Ik wil even iets vertellen over de gezondheidszorg. Daarvoor maak ik een nieuw bericht.

Geef een reactie

