Jaaaa, dan toch eindelijk!!!!!


woensdag 15 juli 2009,

Toen ik vanmorgen thuis kwam, was er een bericht dat het modum was aangekomen!! We konden het na vijven ophalen bij het Shellstation hier in de buurt. Hier is de post blijkbaar ook geprivatiseerd. Daarna zijn we nog even naar een huis gaan kijken, dat ons van het plaatje wel wat leek, maar de wijk was helemaal nieuw en ongezellig, dus we zijn er niet eens binnen geweest. Geeft niet, dat weten we ook weer. We hebben tot nu toe drie huizen gezien die we absoluut zouden willen hebben, maar alledrie waren ze al verkocht De makelaar zei dat er in augustus een heleboel aanbod komt. Morgen heb ik een gesprek met de hypotheekbank hier om me te oriënteren over hoe we het finincieel gaan aanpakken en of er nog een hoop kosten bij komen kijken zoals in Nederland met kosten koper. Toen we thuis kwamen, hebben we eerst het modum uitgepakt en daaarna zijn we gaan eten. Ik moest even bellen naar de breedbandprovider om op weg geholpen te worden, maar daarna heb ik het gewoon volgens de ZWEEDSE handleiding gedaan. Het enige probleem is wel dat we de kabel er voorlopig nog even in moeten laten, want anders valt internet weg. Als het niet beter wordt, moet ik morgen nog maar eens bellen, maar ik heb in ieder geval Internet!! Ik ga snel even op Hemnet kijken of er nog wat nieuws is bijgekomen en daarna ga ik alle Zweedse woorden die ik niet ken en die ik heb opgespaard, opzoeken op mijn online woordenboek Zweeds!
Ik spreek iedereen morgen weer,
liefs, Janneke

Een Reactie op “Jaaaa, dan toch eindelijk!!!!!

  1. Hallo Janneke en Leo.

    Ik volg alles hoor , maar weet niet echt een commentaar te geven, alleen dat ik het leuk vind om te lezen hoe het jullie vergaat. Is jullie puttershoekse huis al verhuurd of verkocht? Omdat je naar een ander huis aan ’t kijken ben. Schrijf het maar op je blog. Sterkte met alle supersonische technische elelctronische apperatuur die ons heden ten dage tot ten dienste staan, maar alleen de supersonische technische elelctronische nerds kunnen het bedienen. En aangezien ik nog niet zo’n nerd ben zal ik me moeten behelpen met e-mail en internetten naar blogs.

Geef een reactie

