We zijn echt weg!


Het hele huis gedweild, de WC’s en wasbakken met chloor ingesmeerd, alle kleren en wat andere zaken ingepakt, afscheid genomen van de buren en weg waren we. Gisteravond vonden we een leuk hotel in Leeuwarden en daar zijn we nu nog. Er is hier een Internetaansluiting op de kamer, dus ik heb de hele avond een leuk bericht aan jullie zitten schrijven. Ik had ook nog een historisch overzicht over Leo’s sollicitatie. Dat wilde ik bijvoegen, maar het enige wat ik kon bijvoegen was de titel. Dat wilde ik natuurlijk niet, dus op een gegeven moment was het weer mislukt en ik wilde het uit het bericht hebben. Toen heb ik heel het bericht gewist! Balen.. Het was ondertussen 12 uur zo’n beetje, dus ik ben gaan slapen. Vanmorgen weer geprobeerd, maar het wil niet lukken. Ik moet dat dus nog even vragen aan een ervaren blogger. Jullie horen later meer van ons, maar ik weet niet of we de komende dagen ook Internetaansluiting hebben.
Liefs,
Janneke

2 Reacties op “We zijn echt weg!

  1. Hoi Janneke,

    Kon het verhaal van Zweden, door het aan te klikken gewoon openen in Word.
    Is goed te lezen, hoor!

    Groetjes, Lydia

Geef een reactie

