Makelaar


woensdag 13 mei 2009
Hij was stomverbaasd!!! Hij had niet gedacht, dat het huis zo opgeruimd zou zijn. Hij had zijn collega al gewaarschuwd voor wat ze te zien zou krijgen. Met dank aan Noor!! Nu nog even anderhalve week doorzetten (ballenbad afbreken, kantoor opruimen, een aantal kasten leegruimen en verwerken en veeeel stofzuigen, ramen zemen, onkruid trekken ), kan het circus beginnen. De bezichtiging is van 25 mei t/m 12 uur op 29 juli. Er kan tot 12 uur geboden worden. De ervaring leert dat iedereen op het laatst biedt (als er tenminste geboden wordt)  Ik ben benieuwd, de makelaar ook. Hij verkoopt niet zo vaak een huis op deze manier(als hij het verkoopt).

Toen ik aan het einde van de middag thuiskwam, wachtte mij een onprettige verrassing: het huis van mijn naaste buren staat ook te koop! Nu staan er op ons rijtje drie huizen te koop en nog een op het rijtje aan onze overkant.  Maar ons huis is verreweg het mooiste. Wij hebben een extra kamer beneden, een prachtige open keuken, een serre en de grootste tuin met heel veel privacy. De prijzen van de drie huizen ontlopen elkaar niet zo veel, dus bij ons krijg je het meeste huis en tuin voor je geld. Ik heb er alle vertrouwen in, ook in mijn makelaar.

En Leo werkt en werkt en werkt maar door…..

liefs, Janneke

Geef een reactie

