Moederdag!!


10 mei 2009
Ik weet niet precies wat er vrijdag misging. Ik had nog een heel verhaal achter dat kleine stukje aan met allemaal leuke foto’s, maar ik kreeg de foto’s er niet meer in en ik raakte ook mijn stukje kwijt. Hierna een nieuwe poging.
We zijn goed thuis gekomen zaterdag (kwart voor zes weg, achtuur ’s avonds thuis). Eerst wat foto’s van het huis zoals beloofd. Een foto van de bank zoals hij was:Picture 002

en nu zoals hij nu is:  DSCN0010

Dan komt hier een  foto van het balcon en een van de huiskamer naar het balcon DSCN0007

DSCN0013

Dan een van het balcon naar de huiskamer. Rechts zie je de koel-vrieskasten in de keuken. Ik heb geen idee hoe ik die ooit vol ga krijgen!

DSCN0014Morgen vertel ik alles over Leo’s werk met foto’s. Nu ga ik slapen.

Liefs, Janneke

Geef een reactie

