We hebben een kaart ontvangen!!


woensdag 6 mei 2009, 22.00 uur
Lag er vanmiddag zomaar een heuse kaart op onze deurmat met ons adres er op!!! Van Maarten , Sara, en Ayden uit Napels. Nu wonen we er echt!
Verder ben ik vandaag weer echt druk geweest. Ik verveel me geen moment, nog niet. Wel zou ik even mijn kinderen en kleinkinderen willen zien en dan weer naar de Furirgatan. Ik heb vandaag bij IKEA kussentjes gekocht voor op de bank. Ik kwam knalrose tegen (cyclaam noemen ze dat dan eufemistisch) en dat was precies wat ik nodig had om de boel een beetje op te fleuren. De kamer is op het noorden, dus enkel blauw is dan misschien wat koel. Het staat er fantastich op. Die hle hoek is nu erg mooi, alleen mis ik nog wat planten. Die koop ik niet, want er is niemand om ze water te geven dus dan kan ik ze volgende keer weggooien.
Verder heb ik een nieuw fototoestel gekocht en het geld van Leo’s rekening afgehaald. Dat is dan mijn verjaardagscadeautje. Ik wilde een foto van de bank maken met de kussentjes, maar dat mocht niet van Leo, want ik ben nog niet jarig. Om half vijf belde Leo dat hij naar huis kwam omdat we vanavond uit eten gingen met de afdeling van Leo. Ik mocht ook mee, omdat het de eerste keer is zeker.
Het was erg lekker en gezellig en nu val ik om van de slaap. Ik heb nog helemaal niet ’s middags geslapen hier, goed he?
Heet is weer mooi geweest. Morgen is Leo jarig en moet ik vroeg op om een ontbijtje voor hem te maken. Ik heb nog geen cadeau voor hem kunnen vinden, maar dat krijgt hij dan maar in Nederland. Ik wil hem zo’n echt mooi lederen rolkoffertje geven waar je een tas bovenop kan zetten. Dat kan dan allebei mee als handbagage, super handig. Ik heb het hier niet kunnen vinden, hoewel ik wel 15 winkels ben ingeweest de afgelopen drie dagen.
Ik ga nu slapen en ik zeg het nog een keer: ik krijg graag commentaar!
liefs,
Janneke

Een Reactie op “We hebben een kaart ontvangen!!

  1. Hallo Janneke,ik ben pas begonnen met het lezen van de website,en in de maanden na Mei zul je best veel reacties gekregen hebben ,maar bij je laatste zin schoot ik wel in de lach: ik zeg het nog een keer: ik krijg graag commentaar! Oké,dan schrijf ik toch even een reactie! Leuk om te lezen hoe je bijna vanaf dag één schrijft hoe het jullie vergaat. Ik ken jullie trouwens niet hoor,ik kwam bij toeval,via een andere website(weet niet eens meer welke) op deze website terecht. Nu,ik ga weer verder lezen! Groetjes,Karin

Geef een reactie

