zaterdag 2 mei 2009


We hebben vandaag weer een heleboel gekocht en het huisje ziet er nu echt leefbaar uit! We hebben nu rotan om het balcon, zeer vakkundig door Sjoerd bevestigd. Ik kon alleen niet slagen voor planten; dat doe ik volgende week wel. Ik heb nog steeds een vakantiegevoel, maar Leo heeft dat niet; hij gaat maandag beginnen. Het is echt heel onwerkelijk dat we hier nu wonen.

Sjoerd en Maaike zijn nog een dag langer gebleven om de computer in orde te brengen en andere dingen. Het is echt heerlijk dat ze hier zijn. Morgenvroeg gaan ze weg. 

Ik ga morgen voor het eerst naar de Kerk. Ik ben benieuwd. Ze weten helemaal nog niet dat ik hier kom wonen, dus dat ga ik ze vertellen. Vanmiddag heb ik geprobeerd Lonneke en Lieke te bellen. Geen van beiden antwoordden op allebei hun telefoons.

Het is hier vanaf dat we aankomen prachtig, stralend weer. Alles is zo helder en scherp, prachtig.

Morgen meer,

liefs Janneke

Geef een reactie

