Het levende bewijs!



19 Reacties op “Het levende bewijs!

  1. 3 december? wat is daaaaat?

    • Ja Ellen, we mogen op 3 december weer terug, maar dan economyclass….. Het is veel goedkoper om een retour te boeken dan een enkele reis. In mijn geval scheelt het 1000 EUR .

  2. Aaaaah, ik dacht dat je dokter op de foto had, dit is niet levend, maar wel zwart op wit…..
    Ik was benieuwd naar die dokter……sturen ze zo’n knappe of zo’n nerd achtig persoon met geiten wollen sokken?????
    Nou ja ik ben wel blij voor jullie

    • De dokter komt pas vanavond aan en morgen naar het ziekenhuis. OT: Leo slaapt en ik verveel me. Ik heb net ondergoed uitgespoeld en te drogen gehangen en. Nu heb ik niks te doen. Ik ga maar huizen kijken op Funda, das tenminste iets!

      • Da’s waar, maar je hebt toch geen verhuisplannen????
        Je kan ook aan je biografie beginnen….
        Of verder schrijven aan dat boek van je??…..
        Ik heb nog 24 sint gedichten nodig……en surprise ideeën……
        En heel veel tijd…lukt dat om het te creëren???je hebt de tijd!!
        Hou vol hoor!
        Liefs, Lydia

  3. Lieve help, wat een gedoe. Ik kan me voorstellen dat je je helemaal dood verveeld. Gelukkig kan je eindelijk aftellen, maar wat een ellende. En wat een kosten. Wat een pech!

  4. Tja ,retour is altijd veel goedkoper.Maar overmorgen gaat het dus echt gebeuren. Wat zullen jullie blij zijn een dokter te zien uit eigen land.
    We vergeten jullie niet!
    Groet,WIlma

  5. He he, gelukt! En dan op 3 december dus weer terug. ;-)

  6. Wat is wachten verschrikkelijk he, ook al zou je dingen kunnen doen (op internet je Zweedse lessen?) de gedachte dat je niks kan wat je wilt slaat je lam….. Nog even volhouden!.
    Wel fijn dat je als BONUS weer terug mag ;-)

  7. Nou, ik heb net een uurtje geslapen. Daar knap je ook van op. Verder heeft mijn dochter me een klusje gegeven om te doen. Ik kijk even mee met een verslag dat ze moet schrijven en geef goede raad. Verder kan ik een heleboel blogs lezen en becommentariëren. Ik heb Zweedse luister CD’s bij me en een walkman, maar mijn concentratie is nou weer niet zo goed dat ik me daarin kan vastbijten. Er gebeurt de hele tijd van alles. Het is wel allemaal saai, maar het onderbreekt je toch. Vanmorgen werden we gebeld vanuit Zweden en ik kon gelukkig nog Zweeds praten. Er kwamn geen spaanse woorden….. Het komt bij mij echt zelden voor dat ik me verveel. Het enige wat ik nu mis is een leuk tuintje om op te knappen of desnoods een paar planten verpotten, of pannekoeken bakken of zo…….

  8. Ik voel zo met je mee, je mist je GEWONE doen……en je vrijheid? Mens wat heb ik een bewondering voor jullie!

  9. Heerlijk voor jullie! Er komt een einde aan de ellende!
    Houd nog even vol!
    Groet, Tineke.

  10. Da’s mooi. Er komt schot in.

  11. DAT geeft de burger weer moed. De laatste loodjes, maar die wegen minder nu je weet wanneer je kunt gaan vliegen. Ik hoop dat jullie een goede reis hebben! Sterkte voor jullie beiden maar vooral voor Leo! Ha det så bra!

  12. Hoi Janneke en Leo,

    Wat fijn dat de terugreis nu binnen handbereik is! Nog even volhouden.
    Funda….je hebt toch geen plannen???
    Een hele goede terugreis gewenst en een heleboel beterschap voor jullie!

    Groeten Marja aka Borduurmuppet

  13. Sterkte!!!
    En een goede reis.
    Opbeurende groet

Geef een reactie

